torsdag 23 augusti 2012

Depp

Sitter här och deppar för inget! Asså så sjukt tråkigt... :o Så ska titta på lite william spetz så jag blir glad igen :3 För har faktiskt en anledning för det! Min mobil är just nu i min hand! :D ÄNTLIGEN! Saknat pluttehn så... typ. Det e nu klart att Loranga/Enya/Vilma (haha namn...) kommer hem på söndag! Så det blir en helg hos pappa endå :) Ska köpa eyeliner och kajal på cg för mina förra vart ju stulna och det e säkert! -.- Så har gått omkring utan något speciellt på ögonen denna vecka. Chokade alla me lila ögonskugga idag haha... o.o När jag orkar ska jag köpa ny mascara oxå. Blir nog en sväng till travshopen och kolla in lite schabrak till Loranga/enya/Vilma. Rosa ofc c;♥

Vart nu genast på bättre humör! När jag skriver om roliga saker blir jag själv rolig typ xp
 Ska nog kolla lite lillabloggen endå, bara för att han äger :3
Gammal men otroligt rolig för ajg känenr igen mig lite i den där djurfaktaforskagrejs delen HAHA JAG VET VA VÄRSTA FREEEEEEKET!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar