torsdag 16 augusti 2012

Idag smällde det...

Hej och välkommna till min nya blogg! Kommer inte skriva någon direkt presentation, den kan ni hitta på min förra blogg! http://domo.bloggplatsen.se/

Igår beslutade vi oss för att det är tinkern Loranga (i hate that stupid name :c) vi vill ha! Så idag ringde mamma och vips så är vi snart hästägare på riktigt! :o Om 1-2 veckor kommer hon komma hem! Har ingen bild på henne nu men lägger upp en när jag fixat det c:

Jag har även bakat idag so duktig as I am! En underbart god och kladdig kladdkaka jag inte heller fotat! Så dum som jag är! Men har en ursäkt, har ingen kamra just nu! Den är troligen stulen... men mer om det en annan gång!

Vad ska ni få en bild på då...

Jag är en sån glädjedödare (typ) så jag tyckte såklart den här bilden va skojig^^

HAJDÖÖÖ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar